Ehdot

Endito AB:stä

• Pääkonttorimme sijaitsee Ruotsin Piteåssa. Yrityksen osoite on Tallgatan 11.
  • Ota meihin yhteyttä sähköpostilla osoitteessa [email protected] ja jätä meille yhteystietosi, niin otamme sinuun pian yhteyttä.

Tilaus

• Kun olet tehnyt tilauksen, lähetetään tilausvahvistus sähköpostiisi. Tilausvahvistuksesta löyfät kaikki tuotetiedot kuten hinnat, sekä tiedot laskutus- ja toimitusosoitteesta.
  • Jos tilausvahvistuksessa on virheitä, otathan yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen [email protected].

Toimitus

• Tavallinen toimitusaikamme on 3-5 arkipäivää. Huomaathan, että viikonloppuisin jätetyt tilaukset käsitellään seuraavana maanantaina.
  • Mikäli toimitus on viivästynyt ilman, että olemme ilmoittaneet sinulle siitä etukäteen, otathan yhteyttä meihin osoitteeseen [email protected].

Hinnat

• Kaikki nettikaupan hinnat ilmoitetaan euroissa ja niihin kuuluu 25% arvonlisävero.
  • Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin mikäli toimittajan hinta muuttuu tai mikäli hintalistassamme on kirjoitusvirhe tai olemme saaneet väärää tietoa tuotteen valmistajalta. Tällöin korjaamme tuotteen hinnan.

Vaihto- ja palautusoikeus

• Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palaiutusoikeus koskien kaikkia tilauksia. Palautusajan lasketaan alkavan siitä päivästä kun olet vastaanottanut tuotteet.

5.1 Palautusoikeuden käyttämisen yhteydessä:
  • Sinun tulee ilmoittaa, että muutit mielesi. Ilmoitus tulee lähettää osoitteeseen [email protected]. Viestistäsi tulee käydä ilmi nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi, sekä tilausnumero. Ilmoita myös, mitkä tilaamistasi tuotteista haluat palauttaa.
  • Sinun tulee viipymättä tai viimeistään 14 vuorokauden sisällä lähettää tuotteet takaisin meille.
  • Olet vastuussa tuotteiden takaisinlähettämisestä ja siitä aiheutuvista kuluista. Tuotteet tulee palauttaa alkuperäispakkauksessaan ja hyvin pakattuina.
  • Mikäli tuote on vahingoittunut palautuksessa tai siinä on näkyvää käytöstä aiheutunutta kulumaa, pidätämme oikeuden arvonvähennykseen, joka vähennetään sinulle palautettavasta rahasummasta.

5.2 Palautusoikeus ei koske:
  • Tuotteita, joissa on hygienia- tai terveyssinetti, ja joiden sinetin olet rikkonut.
  • Tuotteita, joissa on video- tai äänitallennin, ja joiden sinetin olet rikkonut.
  • Erityisvalmistettuja tuotteita, jotka on räätälöity juuri sinun tarpeisiisi sopiviksi.
  • Palveluita, jotka on jo aloitettu ja joista on erikseen sovittu, että palautusoikeus ei koska niitä.
  • Tuotteita, jotka pilaantuvat nopeasti, kuten esimerkiksi elintarvikkeita.
  • Sanomalehtien tai aikakauslehtien irtonumeroita.

Lue lisää palautusoikeudesta täältä.

Reklamaatiot ja valitukset

• Tarkistamme kaikkien tuotteiden kunnon ennen niiden lähettämistä sinulle. Mikäli tuote siltikin on viallinen tai saat väärän tuotteen, korjaamme virheen kuluttajansuojalain mukaisesti toimitamalla sinulle korvaavan tuotteen ilman asiakkaalle koituvia lisäkuluja.
  • Sinun tulee ottaa yhteyttä meihin ennen kun palautat viallisen tuotteen.
  • Lähetäthän valituksen heti virheen huomattuasi.

6.1 Miten reklamaatio tehdään?

• Reklamoi virhe osoitteeseen [email protected]. Anna reklamaation yhteydessä meille nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi, tilasnumerosi, sekä kuvaus virheestä.
  • Ellemme kykene korjaamaan virhettä tai lähettämään sinulle vastaavaa tuotetta, palautamme tuotteen tai tilauksen summan sinulle kuluttajansuojalain mukaisesti. Me maksamme hyväksyttyjen vaihtojen tai reklamaatiopalautusten postikulut.
  • Pidätämme oikeuden kieltäytyä reklamaatiosta mikäli tuote on kuluttajansuojalain mukaisella tavalla virheetön. Reklamaatioasioissa seuraamme asianmukaisia lakeja, jotka voit tarkistaa osoitteesta arn.se.

Vastuunrajoitus

• Emme ota vastuuta tuotteidemme aiheuttamista epäsuorista vaurioista tai vahingoista.
  • Emme ota vastuuta viivästyksistä, jotka johtuvat yrityksemme ulkopuolisista Force Majeure –seikoista, kuten lakosta, tulipalosta, sodasta, hallituksen päätöksestä tai välitys- tai toimitusfirman sisäisestä viivästyksestä.
  • Emme myöskään ota vastuuta mahdollisista tuotemuutoksista, jotka tuotteen valmistaja on tehnyt ja jotka ovat kontrollimme ulottumattomissa.

Tuotetiedot

• Pidätämme oikeuden mahdollisiin lyöntivirheisiin tällä sivulla, sekä myyntiin liittyvissä asioissa. Emme takaa sitä, että tuotekuvat aivan täsmälleen vastaavat toimitettavaa tuotetta, sillä pieniä eroja voi ilmetä esimerkisi tietokoneen näytöstä tai kuvalaadun vaihtelusta johtuvista seikoista. Pyrimme aina kuvaamaan tuotteet mahdollisimman tarkkaan ja oikein.

Evästeet

Tietosuojalaki

• Suojelemme henkilökohtaisia tietojasi Ruotsin tietosuojalain (1998:204) mukaisesti. Emme talleta yhteystietojasi muussa kuin tilauksen toimitustarkoituksessa. Voit halutessasi pyytää tietojesi poistamista tilausjärjestelmästämme.

Ehtojen muutokset

• Pidätämme oikeuden näiden ehtojen muutoksiin milloin tahansa. Muutokset julkaistaan kotisivullamme ja niistä ilmoitetaan uuden tilauksen tai nettisivullamme vierailun yhteydessä.

Riita-asiat ja oikeudenkäynnit

• Mikäli riita-asiaa ei saada ratkaistua asiakaspalvelumme ja asiakkaan yhteistyönä, on sinulla mahdollisuus ottaa yhteyttä kuluttajansuojalautakuntaan. Sovellamme Ruotsin Allmänna Reklamationsnämnden, -säännöstöä, jonka voit tarkistaa osoitteesta Arn.se. EU:n muissa maissa (ei-Ruotsi) voit ottaa yhteyttä EU-komission riita-asialautakuntaan osoitteessa http://ec.europa.eu/consumers/odr
  • Riitatapauksissa noudatamme ARN:in tai muun vastaavan riita-asialautakunnan päätöstä.
  • Yleisiä ehtoja sekä riita-asiapäätöksiä on tulkittava Ruotsin lainsäädännön mukaisesti.